Produkty pre osobné / van / 4x4 vozidlá

stage_image

Tlačový servis

Reifen-Monitor 2016: Členovia ADAC udelili imidžu značky Continental prvé miesto

16/09/2016
  • Podľa reprezentatívnej ankety je Continental lídrom v oblasti výsledkov testov, kvality a pomeru cena/výkon.

  • Členovia ADAC považujú Continental za technologického lídra aj v segmentoch letných a zimných pneumatík.

Po reprezentatívnej ankete s účasťou viac ako 4 000 členov zverejnil nemecký autoklub ADAC svoju každoročnú štúdiu zameranú na pneumatiky s názvom „Reifen-Monitor“. Continental je rovnako ako v minulom roku značka s najlepším imidžom (líder v oblasti výsledkov testov, kvality a pomeru cena/výkon). V kategórii „najekologickejšie pneumatiky“ prisúdili členovia autoklubu firme z Dolného Saska druhé miesto, pri určovaní „najšportovejšej pneumatiky“ sa značka dostala na štvrté miesto, čo je dobrý výsledok, najmä keď sa zohľadní absencia značky Continental v motoristickom športe.

Podobne kladne hodnotili členovia ADAC aj výkonnosť výrobkov. Značka Continental obsadila prvé miesto nielen v segmente letných, ale aj zimných pneumatík. Členovia ADAC, ktorí sú zároveň čitatelia časopisu „ADAC motorwelt“, takto ocenili veľmi dobré výsledky z testov, ktoré si letné a zimné pneumatiky z Hannoveru vyjazdili za posledné roky.

Štart

Frank Jung, riaditeľ pre marketing a odbyt pneumatík pre osobné automobily, predaj náhradných dielov v Nemecku

„Veľmi nás teší, že v mysliach členov autoklubu ADAC sa nielen vďaka imidžu našej značky, ale aj veľmi kladnému hodnoteniu našich produktov pohybujeme na popredných miestach“, okomentoval výsledok Frank Jung, riaditeľ pre marketing a odbyt pneumatík pre osobné automobily, predaj náhradných dielov Continental v Nemecku. „Teší nás to už aj preto, lebo členovia autoklubu ADAC majú k autám veľmi blízky vzťah a súčasne majú vďaka tradične veľmi komplexným testom letných a zimných pneumatík, ktoré vykonávajú experti z technického centra v Landsbergu am Lech, mimoriadne dobrý prehľad o tejto brandži.“

Okrem imidžu značiek obsahuje štúdia Reifen-Monitor 2016 aj zaujímavé informácie o správaní pred kúpou pneumatík. Najdôležitejším zdrojom informácií pre 38 percent vodičov je internet, po ňom nasleduje časopis „ADAC motorwelt“ s 25 percentami a špecializované predajne pneumatík s 20 percentami.

Kontakt
New content item
Magda Nagy

Marketing Communication CZ/SK 

Continental Barum s.r.o.
Objízdná 1628
76502, Otrokovice
Česká republika

+420 577 513 289

Súbory cookie používame na zaistenie čo najlepších skúseností používateľov s používaním našej stránky. Kliknite sem, ak potrebujete viac informácií alebo ak chcete zmeniť nastavenia súborov cookie.