Produkty pre osobné / van / 4x4 vozidlá
Zlepšenie stability jazdy pri prejazde zákrutou využíva osvedčenú technológiu makrobloku na vonkajšej strane pneu. Táto technológia umožňuje zväčšenie kontaktnej plochy pneu v porovnaní so štandardnou pneumatikou. Prínosom pre zákazníka je vysoká adhézia a bezpečnosť pri zatáčaní či iných kritických situáciách.
Energia vznikajúca pri brzdení je absorbovaná krátkymi reťazcami polymérov, ktorý nazývame BlackChilli ViscoPolymers. Absorbovaná energia sa premení do vysokej lokálnej teploty. To má za následok aktiváciu ďalších adhezívnych zložiek v behúňovej zmesi. Výsledkom je vysoká adhézia a extrémne skrátenie brzdnej dráhy na suchom či mokrom povrchu v kritických situáciách.
Pri plynulej jazde po diaľnici vysokou rýchlosťou pracuje pneumatika s optimálnou frekvenciou a minimálne sa zahrieva. Jedna zo zložiek behúňovej zmesi, tzv. elastopolyméry, pohlcuje prirodzenú frekvenciu idúcej pneu. Prínosom je zníženie valivého odporu, zníženie spotreby paliva a zvýšenie kilometrového výkonu.
Magazín Gute Fahrt ohodnitil pneumatiku ContiSportContact™ 5 v Teste letných pneumatík 2020 známkou "veľmi dobrá". Testovaný bol rozmer 215/50 R18 V/W.
O pneumatike ContiSportContact™ 5:
✓ žiadne slabiny, presvedčivá na suchom i mokrom povrchu
✓ nastavená na precíznosť riadenia i športovú jazdu
- len priemerná pri aquaplaningu a v hlučnosti / komforte
O pneumatike ContiSportContact™ 5:
+ veľmi isté bočné vedenie na mokre
+ vysoká ochrana proti aquaplaningu
+ krátká brzdná dráha na suchu
+ vyvážený precízny handling
Výsledok pre ContiSportContact™ 5 v rozmere 225/45 R17 94H/Y: "Víťaz testu"
O pneumatike ContiSportContact™ 5:
+ Veľmi vyvážená letná pneumatika
+ Najlepšie známky na mokrej a suchej vozovke
+ Nízka spotreba paliva aj opotrebenie
Výsledok pre ContiSportContactTM 5: "Víťaz testu"
O pneumatike ContiSportContact 5:
+ Najlepšia v brzdení na mokre
+ Extréme dobrá priľnavosť na mokrej vozovke
+ Conti je jednoducho na špici
Hodnocení pro ContiSportContact™ 5: "Doporučená"
O ContiSportContactTM 5:
+ nejlepší v hydroplaningu
+ dobrá v zatáčení na mokru
- mezery v brzdění na mokru
- nedoporučená pro vozy bez ESP
Hodnotenia pre ContiSportContact ™ 5 SUV: "Víťaz testu"
O ContiSportContact ™ 5 SUV:
+ Veľmi vyvážená letná pneumatika
+ Výnimočne krátka brzdná dráha
+ Precízne handling
- Cena
- Priemerná trakcia na mokrej tráve
Hodnotenie pneumatiky ContiSportContactTM 5: "Víťaz testu"
O ContiSportContactTM 5 SUV:
+ najlepšie brzdy (na mokre, na suchu aj v teréne)
+ najlepší pneumatiky na suchej vozovke
+ najlepšie pneumatiky v teréne
+ najnižší valivý odpor
Hodnotenie ContiSportContactTM 5: "Obzvlášť odporúčaná (Víťaz testu)"
O pneumatike ContiSportContactTM 5
+ najlepší brzdný výkon na suchu i mokru
Hodnotenie ContiSportContactTM 5: Víťaz testu
O pneumatike ContiSportContactTM 5
+ najlepšie brzdy na suchu
+ nízký valivý odpor
+ dobré brzdy a bezpečný handling na mokru
- iba priemerná pri hydroplaningu
- 225/45 R17 W/Y (na Škoda Octavia)
- 185/60 R15 H (na VW Polo)
Test byl prováděn autokluby na těchto zařízeních::
- Kritéria na mokru, spotřeba paliva: Contidrom, Jeversen, Germany.
- Handling a brzdny na suchu: Bridgestone, Rome, Italy.
- Km výkon 225/45 R17: ADAC venkovní test, Landsberg, Germany.
- Km výkon 185/60 R15: stroj Bridgestone, Rome, Italy.
- Vysokorychlostní test TU Darmstadt, Germany.
Hodnotenie pre ContiSportContactTM 5: "Dobrá"
O ContiSportContactTM 5:
+ "Naše odporúčanie: Najlepšie pneumatiky sú ContiSportContact ™ 5 a Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2"
Hodnotenia pre ContiSportContact ™ 5: "Veľmi odporúčaná"
O ContiSportContactTM 5:
+ Športová pneumatika s príkladnými handlingovým vlastnosťami na mokru aj suchu
+ Perfektné ovládacie vlastnosti s dobrou odozvou
+ Veľmi dobrá bezpečnostná rezerva v akvaplaning
+ Krátka brzdná dráha o suchu aj mokru
- Vyššia cena
Priľnavosť za mokra je najkritickejšou vlastnosťou z pohľadu bezpečnosti. Výkon sa zaraďuje do tried A až G (hoci triedy D a G sa v súčasnosti nepoužívajú). Rozdiel medzi kategóriou A a F je až 18 metrov.
Vďaka nižšiemu valivému odporu sa šetrí palivo a znižujú sa emisie CO2. Pneumatiky triedy A sú z hľadiska spotreby paliva najlepšie, pričom každá nasledujúca trieda až po triedu G zvyšuje spotrebu paliva od 0,10 do 0,15 l/100 km pri aute s priemernou spotrebou 6,6 l/100 km..
Ide o vonkajší hluk vydávaný pneumatikou a meria sa v decibeloch. Čím viac čiernych pásov na štítku, tým je pneumatika hlučnejšia.
Súbory cookie používame na zaistenie čo najlepších skúseností používateľov s používaním našej stránky. Kliknite sem, ak potrebujete viac informácií alebo ak chcete zmeniť nastavenia súborov cookie.