Produkty pre nákladné vozidlá a autobusy

stage_goods_TT

Truck Tires Goods

Kopírovať ... prosím!

article_66w_image1

Kopírovanie práce niekoho iného je všeobecne odsudzované. Ale nie všetky spoločnosti takto rozmýšľa: Thierry Wipff, vedúci výroby nákladných pneumatík koncernu Continental, chce, aby jeho tím spolupracoval, nie súťažil.

Keď Thierry Wipff prvýkrát predstavil svoj nápad manažérom tovární, stretol sa s úžasom: rôzne výrobné závody na pneumatiky pre úžitkové vozidlá by mali prestať súťažiť medzi sebou a začať sa kopírovať navzájom? Jeho plán bol nielen nový, ale bolo to do tej doby úplne neslýchané.

Manažéri závodov na celom svete - Mount Vernon v USA, Petaling Jaya v Malajzii, Modipuram v Indii, a Otrokovice v susednej Českej republike - sa stretli na workshopu v Púchove, na slovenské, kde Continental má výrobný závod na pneumatiky pre úžitkové vozidlá "Mnoho manažérov čakalo niečo úplne iné, "hovorí Wipff. Každý chcel riadiť najlepšie preteky Continental na pneumatiky pre úžitkové vozidlá.

"Čo ste dnes použili?"

Continental je štvrtým najväčším výrobcom pneumatík na svete a chce byť číslo tri. ". Preto, musíme zabezpečiť kvalitu, ktorú zákazník vyžaduje. To je možné len vtedy, keď budú ľudia zdieľať nápady medzi sebou, a to na všetkých úrovniach - od vývojárov, cez výrobu až po riadenie kvality, "vysvetľuje Thierry Wipff, Výzva? Benchmarking - porovnávanie jednotlivých pretekov - je vnímané ako správne. Ale je to tiež prijateľné, keď budú "kopírovať a vkladať" od niekoho iného? - "Absolútne!" Wipff je názoru, že je potrebné sa stále učiť niečo nové - od ostatných - a to je tiež základným prvkom "Vášeň vyhrávať". "Naším cieľom je špičkový výkon. A to je predovšetkým závislé na vynikajúcu spoluprácu medzi našimi globálne tímami," vysvetľuje Wipff. "Nepotrebujeme, aby sa zakaždým znovu vynachádzali koleso."


Počas jeho "Walk & Talks" sa ako skúsený inžinier pýta pracovníkov konkrétne: "Čo ste dnes využili?" "Spočiatku to kolegami prekvapovalo," hovorí Wipff. Ale teraz sú na to zvyknutí a teraz sú pripravení s pozitívnou odpoveďou.

Boj proti „silo mentalitě“

"Silo mentalita" je postoj vyskytujúci sa v niektorých organizáciách, keď niekoľko oddelení alebo skupín nechcú zdieľať informácie alebo znalosti s ostatnými zamestnancami v rovnakej spoločnosti. Väčšina pracovníkov v spoločnosti sa obávajú zmeny. Ale podľa Thierry Wipffe nie je žiadny dôvod, aby sa tak dialo v Continentalu: ". Potrebujeme všetky naše závody, pretože každý z nich produkuje špecifické typy pneumatík a slúžia konkrétnym trhom "Dnes sú moderné spoločnosti ako školy, kde sa kladie dôraz na vzájomné učenie a kooperáciu. Moderné firmy potrebujú, aby to isté predstavovali oddelenie medzi oddeleniami, krajiny medzi krajinami, a dokonca aj továrne medzi továrňami.

Ale skôr, než sa môžete podeliť s ostatnými o tom, čo je dobré, musíte sa najprv uistiť, čo presne je dobré. "My sme zostavili zoznam každej oblasti pre každý závod. Výsledky sú pôsobivé," Wipff potešením oznámil. "Nejde o prípad, každý bude preberať znalosti z jedného závodu. Každý závod inovuje a prekonáva svoje vlastné problémy. Týmto spôsobom sa môžeme všetci niečo naučiť jeden od druhého."

Pochopenie cudzích kultúr

Pre túto pracovnú výmenu medzi krajinami je angličtina povinná. Ani Wipff nehovorí v práci nemecky a napriek tomu, že je teraz v nemeckom Hannoveri, za posledných päť rokov pracoval vo Francúzsku a Rumunsku. "Rešpektovanie cudzích kultúr je veľmi dôležité," hovorí Thierry Wipff. Francúz, ktorý vyrástol v Maroku, sa dostal ku "kultúrnemu šoku," a ako s ním zaobchádzať už v ranom veku. "Ako medzinárodná spoločnosť, ktorá vstupuje na lokálne trhy, nemôžeme ich meniť, len pochopiť," hovorí Wippf. "Rozmanitosť znamená, že nič nemá jednotné univerzálne riešenie. Namiesto toho každá kultúra má svoje vlastné charakteristiky."

Pre úspech je nevyhnutné, aby celý tím fungoval dohromady. "Je to ako vo futbale." vysvetľuje Wippf, "Víťazný tím nie je tím s najväčšou hviezdou. - to je tím, kde všetci hráči spojili svoje sily pre spoločný úspech"