ContiPressureCheck automaticky detekuje výmenu jedného kola s novým senzorom po uplynutí 5-10 minút jazdy.
Ak nefunguje, môže to byť z jedného z nasledujúcich dôvodov:
Rozsah na displeji je medzi 0 a 11.9 bar (173 psi).
Pozn.: Tlaky cez 11.9 bar (173 psi) sú zobrazované ako 11.9 bar (173 psi).
Na základe interných testov, ktoré vykonal Continental Reifen Deutschland GmbH, je odporúčaný Liquidbuffer od firmy Tiptop (viac v inštalačnom sprievodcovi) pre očistenie lepených plôch.
Ak použijete iný produkt pre očistenie, Continental Reifen Deutschland GmbH nemôže garantovať dostatočnú priľnavosť pre aplikáciu.
Čistič bŕzd alebo podobné látky nesmiu byť nikdy použité na čistenie povrchov, pretože obmedzí lepiaci proces. Možné následky: Senzor a gumový obal sa môžu odlepiť a poškodiť pneumatiku v dlhodobom horizonte.
Pri použití čističa brzdy môže dôjsť k poškodeniu pneumatiky.
Continental Reifen Deutschland GmbH odporúča použitie Cyberbond CB2250 (viac v inštalačnom sprievodcovi) pre nalepenie gumového kontajnera, a to na základe testov, ktoré boli vykonané pre tento konkrétny úlohu.
Ak použijete iný produkt pre nalepenie kontajnera, Continental Reifen Deutschland GmbH nemôže garantovať dostatočnú priľnavosť na tento účel.
Aktuálny zoznam môžete nájsť tu. Prípadne prosím kontaktujte svojho predajca ContiPressureCheck.
Ak používate priemyselné pneumatiky, prosím kontaktujte svojho predajca ContiPressureCheck.
Nie.
Nie.
Senzory môžu byť inštalované na všetky značky pneumatík s vnútornou gumou.
Nie. Senzor v gumovom kontajnera váži približne 38g.
Senzor vypadol z gumového obalu.
Gumový kontajner a snímač sa odlepili z pneumatiky.
Senzor bol vložený do gumeného kontajnera nesprávne.
Snímač nie je vyvinutý pre kontrolovaný voľný pohyb v rámci pneumatiky alebo pre inštaláciu v nesprávnej polohe. V oboch prípadoch môže dôjsť k zásadnému poškodeniu senzora počas prevádzky, čo by mohlo viesť k predčasnému zlyhaniu, ak bude aj naďalej používať.
ContiPressureCheck pracuje správne. Tlak je nízky, čo je dôvod pre varovnú správu. Pri jazde sa pneumatiky zahrievajú a tlak v pneumatikách sa zvyšuje. Nárast môže byť dostatočný, aby sa automaticky zrušilo varovanie.
Nápravné opatrenia: Nahustite pneumatiku na odporúčaný tlak "za studena", teda v stave, v ktorom je pneumatika, keď stojí vonku niekoľko hodín a nie je vystavená intenzívnemu slnečnému žiareniu.
Príjem z príslušných senzorov je v hraničnej úrovni. Dočasné rušenie môže blokovať príjem z príslušných senzorov. Rušenie môže byť spôsobené:
Meniče pre operačný kávovary, varné kanvice, atď.
Iné elektromagnetické rušenie.
Možné nápravné opatrenia: Pozícia / orientácia centrálnej riadiacej jednotky (CCU) alebo dodatočného prijímača by mala byť nastavená tak, aby hodnoty RSSI pre príslušné senzory boli nad odporúčanými limitmi (pozri kapitolu 6.7 v užívateľskej príručke pre Handheld tool).
Nie.
To umožní, aby sa senzory veľmi ľahko lokalizovali pomocou ventilov na vozidle.
Ak sa môžete k tejto vnútornej pneumatike dostať priamo, pokračujte v načítaní tým, že povediete Handheld tool pozdľž pneumatiky.
To je správne. Aby sa zabránilo vzniku chýb pri konfigurácia senzorov, je potrebné tento proces vykonávať kompletný, bez toho, aby bol prerušený.
ContiPressureCheck sa privádza cez KL30 / KL31 (nepretržité napájanie) na návesu. Akonáhle je vozidlo vypnuté, zastaví sa blikanie po cca. 30 minút.
Upozornenie: Počas normálnej prevádzky ContiPressureCheck na návese vyžaduje približne 60 mA (24 V), alebo 55 mA (12 V) prúdu.
Áno.
Upozornenie: Počas štandardnému fungovaniu PPC na návese požaduje 60 mA (24 V) alebo 55 mA (12 V).
Aby ContiPressureCheck používalo nové parametre, musí byť reštartované.
Odporúčaný smer inštalácie zaisťuje, že komponenty, a najmä ich káble, sú lepšie chránené pred poškodením.
Optimálna orientácia prídavného prijímača: ochrana proti nárazu smerom "vzad" (v opačnom smere k smeru jazdy), káblový výstup hore.
Umiestnenie a orientovanie CCU alebo dodatočného prijímača podľa odporúčania zaisťuje optimálny príjem zo senzorov.
Používajte Technického poradca príslušného výrobcu pneumatika.
Tu nájdete Continental technical data book.
Ak ochrana nebude použitá:
Možnosť prijímania signálu je znížená.
Áno, môže sa reštartovať dvakrát.
Áno. Akonáhle je proces aktualizácie úspešne dokončený, oznámenia SYSTEM ERROR automaticky zmizne.
Systém ContiPressureCheck môže sledovať maximálne 8 náprav a 32 kol.
Váš predajca ContiPressureCheck môže špecifikovať vhodné typy a kombinácie vozidiel.
Váš predajcaContiPressureCheck vám môže poskytnúť informácie o vhodnosti použitia.
Prípadne: Konfigurujte ťahač a náves trvalo spojený (MARRIED) a potom vykonajte skúšobnú jazdu.
ContiPressureCheck môže monitorovať maximálne 32 pneumatík (vrátane ťahača a návesu).
Príklad 1: V prípade, že ťahač má 6 pneumatík, ATL môže sledovať maximálne 26 ďalších pneumatík.
Príklad 2: Ťahač má 10 pneumatík a náves má 24 pneumatík. V tomto prípade sa bude sledovať iba prvních 22 pneumatiky. Zvyšné dve pneumatiky nebudú brané do úvahy systémom ContiPressureCheck.
Nie. CPC systém má ABE (General Operating Permit) (KBA 91387). Po inštalácii, už nie je potrebné ďalšie schválenie TÜV.
Systém ContiPressureCheck nie je systém spojený s bezpečnosťou. Je klasifikovaný a vyvinutý ako komfortný systém.
Pri použití k danému účelu a pri rešpektovaní pokynov uvedených výrobcom, Continental, CPC spĺňa požiadavky ADR sa pre typy vozidiel AT, FL, OX, EX / II, a EX / III.
Batérie pre vnútorné hodiny tohto prístroja je úplne vybitá. Možné príčiny:
Prídavné batérie bude plne nabitá po 48 hodinách. To môžete vykonať vo vhodnú dobu (napr. Cez víkend).
Poznámka: Dátum a čas stačí pre záznamové súbory. Použitie dátumu a času je možné vypnúť pomocou položky menu "Setup / Tool Properties / Use date". Dátum a čas potom je potom nutné zadať ručne v publikáciách súborov protokolov.
Z dôvodov licencií (homologáciou).
Batéria HHT je úplne vybitá. Zapnite HHT na znovu po nabíjaní po dobu piatich minút, a tak sa aj prídavná batéria pre vnútorné hodiny môžete nabíjať správne.
Ak použijete iný produkt pre očistenie, Continental Reifen Deutschland GmbH nemôže garantovať dostatočnú priľnavosť pre aplikáciu.
Čistič bŕzd alebo podobné látky nesmie byť nikdy použité na čistenie povrchov, pretože obmedzí lepiace proces. Možné následky: Senzor a gumový obal môže odlepiť a poškodiť pneumatiku v dlhodobom horizonte.
Pri použití čističa brzdy môže dôjsť k poškodeniu pneumatiky.
Continental Reifen Deutschland GmbH odporúča použitie Cyberbond CB 2250 (viac v inštalačnom sprievodcovi) pre nalepenie gumového kontajnera, a to na základe testov, ktoré boli vykonané pre tento konkrétny úlohu.
Ak použijete iný produkt pre nalepenie kontajnera, Continental Reifen Deutschland GmbH nemôže garantovať dostatočnú priľnavosť na tento účel.
Aktuálny zoznam môžete nájsť tu. Prípadne prosím kontaktujte svojho dodávateľa ContiPressureCheck.
Ak používate priemyselné pneumatiky, prosím kontaktujte svojho dodávateľa ContiPressureCheck.
Nie.
Nie.
Senzory môžu byť inštalované na všetky značky pneumatík s vnútornou gumou.
Systém ContiPressureCheck môže sledovať maximálne 8 náprav a 32 kol. Váš predajca systému ContiPressureCheck môže pomôcť určiť typy a kombinácie vhodné pre ContiPressureCheck.
Pozícia senzora musí byť u označenie DOT.
Pri montáži pneumatiky zaistite, aby DOT a ventil boli pri sebe.
Pre dvojmontáž by mali byť pneumatiky namontovávány tak, aby ventilky vonkajšie a vnútorné pneumatiky boli čo najviac od seba (o 180 °).
To umožní, aby sa senzory veľmi ľahko lokalizovali pomocou ventilov na vozidle.
V zriedkavých prípadoch, nemusí byť senzor načítaný, ak je súčasne vo vnútornej pneumatike v dvojmontáži a vo spodnej kontaktnej ploche. Prejdite s vozidlom dopredu alebo dozadu o polovicu jedného obvodu pneumatiky, opakujte proces načítania.
Ak sa môžete k tejto vnútornej pneumatike dostať priamo, pokračujte v načítaní tým, že povediete Handheld tool pozdľž pneumatiky.
Váš predajca ContiPressureCheck vám môže poskytnúť informácie o vhodnosti použitia.
Prípadne: Konfigurujte ťahač a náves trvalo spojený (MARRIED) a potom vykonajte skúšobnú jazdu.