Spoločnosť Nesa Lojistik poskytuje s vozovým parkom 11 vozidiel a tímom 30 zamestnancov logistické služby pre každý kút Turecka. Súčasne je predajcom pneumatík značky Continental.
Majiteľ Cumhur Şanlı verí, že kľúčom k úspechu je starostlivosť o firmu, jej sledovanie a láska k nej.
Prečo ste sa zaujímali o riešenie monitorovania tlaku v pneumatikách?
V odvetví logistiky sú pneumatiky hneď po palive jednou z najdôležitejších nákladových položiek. Ak odhliadneme od opotrebovania, neočakávané poškodenia pneumatík stoja čas aj peniaze. Mysleli sme si, že systém ContiPressureCheck™ by nám mohol pomôcť zabrániť takýmto stratám a rozhodli sme sa ho vyskúšať. Začali sme so 4 vozidlami, a odvtedy sme za dva roky neprišli o žiadnu z pneumatík namontovaných na týchto vozidlách. Náš vozový park pôsobí po celej krajine. Na začiatku sme mali o fungovaní tohto systému isté pochybnosti. Časom sme však zistili, že funguje veľmi dobre a prináša veľké výhody pre naše podnikanie.
Teraz, keď už systém ContiPressureCheck™ používate, čo sa vám na ňom páči? Aké hlavné výhody pre vás prináša?
Systém informuje vodiča, keď sú pneumatiky nedostatočne nahustené alebo prehriate. Vodič môže potom podniknúť okamžité opatrenia a vyriešiť problém ešte predtým, než sa zdeformujú. Navyše je možné predchádzať ďalším poškodeniam spôsobeným defektom, ako sú napríklad poškodenia blatníkov, brzdových svetiel a tlmičov. Práca našich vodičov sa teda zjednodušila.
Ako vám systém ContiPressureCheck™ pomáha v rozvoji firmy?
Vyhli sme sa časovým stratám a zvýšila sa nám výkonnosť pri súčasnom znížení nákladov. Keď je pneumatika podhustená, jej životnosť sa skracuje. Myslím si, že sme zlepšili životnosť našich pneumatík a znížili prestoje.
Odporučili by ste systém ContiPressureCheck™? Prípadne prečo nie?
Bez zaváhania ho odporúčam. Continental je technologická firma, ktorá neustále vyvíja svoje produkty. Myslím si, že jeho použitie sa ešte rozšíri a bude veľmi vyhľadávaný po integrácii do našich aktuálnych systémov sledovania. Úžitok nájde najmä pri medzinárodnej preprave, napríklad v prípade chladiarenských prívesov alebo prívesov na prepravu paliva.
Ako by ste ohodnotili komunikáciu so zamestnancami spoločnosti Continental?
Komunikácia s celým tímom Continental je otvorená a spoľahlivá. Je pre nás veľkou podporou. Chcel by som všetkým poďakovať za vynaložené úsilie.
Ako spoločnosť Continental vo všeobecnosti zvyšuje hodnotu vašej spoločnosti alebo prispieva k vášmu úspechu – napríklad prostredníctvom pneumatík, protektorovania a služieb?
Spoločnosť Continental nás podporuje vo všetkých oblastiach. Väčšinu našich nápadov zavedie do praxe ešte pred nami. Poskytujeme aj asistenčné služby a služby protektorovania pneumatík. Naša značka je cenná sama osebe. V minulosti sme sa snažili u zákazníkov spropagovať značku Continental. V súčasnosti však prichádzajú uvedomelí zákazníci s veľmi dobrou znalosťou značky a požadujú priamo „Continental“.
Niečo na záver?
Nemám ďalšie pripomienky. A mimochodom, rád by som poďakoval všetkým zamestnancom a manažérom spoločnosti Continental. Naša značka sa rozrastá a bude rásť aj naďalej. Veríme, že podpora spoločnosti Continental nám pomôže lepšie reprezentovať našu značku.