Po spojení všetkých súčastí pneumatiky dohromady prichádza na rad ďalší krok v procese jej výroby: vulkanizácia. Počas tradičného procesu vulkanizácie sa gumená membrána pokryje vrstvou uvoľňovacieho činidla, aby sa zaistilo, že sa neprilepí k pneumatike. Výhoda: pneumatika z formy ľahko vykĺzne. Nevýhoda: zvyšky uvoľňovacieho činidla priľnú na povrch pneumatiky a pred prvým použitím pri vysokej rýchlosti je ich potrebné zošúchať normálnou jazdou. Pneumatika dosiahne požadovanú úroveň priľnavosti po mnohých kilometroch, keď sa zbaví uvoľňovacieho činidla.
Pneumatiky Conti Attack vyrábané v závode v Korbachu sú úplne odlišné: vďaka jedinečnej technológii TractionSkin spoločnosti Continental. Špeciálny náter formy na pneumatiky umožňuje odobratie z formy bez použitia uvoľňovacieho činidla. Okrem mikrodrsného povrchu pneumatiky poskytuje tento proces oddelenia výnimočnú priľnavosť na vozovke od úplne prvého kilometra. Znamená to, že jazdci s pneumatikami Attack nemusia absolvovať kolá navyše, aby sa zbavili zvyškov z výroby.
Tento „efekt okamžitej priľnavosti“ nijako neovplyvňuje čas zábehu. V závislosti od podmienok na ceste a štýlu jazdy to môže byť približne 160 kilometrov. Počas tohto obdobia je potrebné vyhnúť sa výraznému zrýchľovaniu, agresívnemu brzdeniu a extrémnym náklonom. „V počiatočnej fáze potrebuje pneumatika stredne veľké a rovnomerné zaťaženie, aby dosiahla optimálny výkon po vulkanizácii v závode a prispôsobila sa prevádzkovým podmienkam extrémne výkonných motocyklov,“ vysvetľuje Volker Plett z technických služieb zákazníkom pre pneumatiky na motocykle zo spoločnosti Continental. Znamená to, že úseky diaľnic s jazdou na plný plyn sú počas tohto obdobia zábehu úplne zakázané a odporúčajú sa nenáročné medzimestské trasy. V tomto kontexte platí, že čím vyššie sú rýchlosť a výkon motorky, tým väčšie je zaťaženie pneumatiky.